Monday, July 22, 2013

ဆရာမင္းလူ ေနျပန္ေကာင္းပါေစ


ဆရာမင္းလူ ေနျပန္ေကာင္းပါေစ
ဂ်ဴနီယာ၀င္း၊ ဇူလိုင္ ၂၃၊ ၂၀၁၃
ကၽြန္မကဆရာ့ရဲ႕ပရိသတ္ပါ.။ ဆရာေရးတဲ့ အခ်စ္၀တၱဳေတြနဲ႔ တကၠသိုလ္တက္ခဲ့။ ဆရာ့ရဲ့လွပသိမ္ေမြ႕တဲ့ စာသားေတြနဲ႕ က်ဴတုိရီရယ္ေျဖ။ ဆရာ့၀တၱဳေခါင္းစဥ္ေတြနဲ႕ စိတ္ကူးယဥ္ျပီး ဆရာ့ပုံသ႑န္ကုိ ပုံေဖာ္ရင္း ၾကီးျပင္းခဲ့ရပါတယ္။
ကၽြန္မအကုိ ေမာင္ရစ္ရဲ့ အသည္းစဲြစာေရးဆရာလည္းျဖစ္တာမို႔ သူ၀ယ္တဲ့မင္းလူစာအုပ္ေတြအကုန္ ကၽြန္မကလုိက္ဖတ္ရင္း ဆရာ့စာေတြ အေရးအသားေတြ သေဘာက်ခဲ့ပုံ ရပါတယ္ဆရာ။ ဆရာ့အေဖ ဦးသာဓုက ကၽြန္မအဘုိးအဘြားမ်ားရဲ့ မိတ္ေဆြရင္းခ်ာလုိျဖစ္၊ မိခင္အေမညိဳက ေမေမၾကီးေဒၚခင္မ်ဴိးခ်စ္ရဲ့ သူငယ္ခ်င္းအရင္းေတြမုိ႕ပဲလား။ ကၽြန္မအကုိက တခါေတာ့ သူ ဘဘၾကီးတို႔နဲ႔ သာဓုျခံေရာက္ရင္းနဲ႔ ထင္ပါရဲ႕။ ဆရာ့ကုိ ျမင္ဖူးသြားေလတယ္။ သူ႕မွာ ၀မ္းသာအားရနဲ႔ ကၽြန္မကုိၾကြႊားေသး။ ကၽြန္မက ဘယ္လုိပုံလဲနဲ႕ စိတ္၀င္တစားေမးတာေတာ့ မေျဖပါဘူး။ ကၽြန္မက ဆရာမင္းလူက ဘယ္သူနဲ႕တူသလဲ (ဘယ္မင္းသားနဲ႕ တူလဲ ဆုိတဲ့အဓိပၸါယ္) ဆုိေတာ့ စာေရးဆရာက စာေရးဆရာနဲ႔ တူတာေပါ့ … ဟဲ့ … တဲ့။
ဆရာ့ကုိ စေတြ႕ဖူးတာ ဦးသုေမာင္ ကြယ္လြန္စဥ္ကပါ။ ႏွစ္ေထာင့္တစ္ဆယ္ေလာက္က ထင္တယ္။ အဲသည္ေန႕က ဆရာတုိ႕သာဓုျခံကုိ ပထမဦးဆုံး ေရာက္ခဲ့ဖူးပါတယ္ဆရာ။ ဦးသုေမာင္ရဲ႕ သာဓုျခံမိသားစုအေၾကာင္းေတြကုိ ဖတ္ရင္းနဲ႕ သာဓုျခံဆုိတာကုိ ရင္းႏွီးေနခဲ့ရပါတယ္။ ဆရာဦးသုေမာင္မိသားစုနဲ႕ ႏွဴတ္ဆက္အျပီးမွာ ဆရာမင္းလူတုိ႕ရွိတယ္ဆုိတဲ့ လက္ဘက္ရည္ဆုိင္ေလးကုိ ေရာက္ေအာင္သြားခဲ့ပါတယ္။ ဆရာ့ကုိေတြ႕ဖူးခ်င္လြန္းလို႕ ရင္ေတြေတာင္ခုန္။ ဆရာရွိတဲ့ လက္ဘက္ရည္ဆုိင္ေလးကုိ သြားျပီး ဆရာ့ကုိ ေတြ႕ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဆရာတုိ႔ရဲ့လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ေလးမွာ ဆရာနဲ႔ အတူဓါတ္ပုံရုိက္ခြင့္ရတာ ကၽြန္မအတြက္ အိပ္မက္လုိပါဆရာ။
ဆရာေနမေကာင္းဖူးဆုိတာ ၾကားသိရတုန္းက မဟုတ္ပါေစနဲ႕လုိ႕ ဆုေတာင္းမိပါတယ္။ ဆရာတုိ႕မိသားစုလုိ ရိုးသားေအးခ်မ္း ေအးေဆးတည္ညိမ္တဲ့ဘ၀မ်ဴိးကုိ ပုိင္ဆုိင္ထားတဲ့ ဆရာတုိ႕အားလုံးအတြက္ ကၽြန္မအလြန္ပဲ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါတယ္။ ဆရာေနျပန္ေကာင္းျပီး စာေတြျပန္ေရးႏုိင္ပါေစလုိ႔ ကၽြန္မ တုိ႔ မိသားစုအားလုံးက ေမတၱာမ်ားစြာျဖင့္ ဆုေတာင္းေပးေနပါတယ္ဆရာ။

No comments: